I made this widget at MyFlashFetish.com.


KENALI KAMI

Gambar-Gambar Kenangan Bersama Cikgu Wan Norziani

Gambar Kenangan Leong Yong Seng (Ah Chen)

Sambutan Harijadi Murid-Murid Pendidikan Khas di SKB2

Gambar Kenangan bersama Cikgu Anizat

Sunday, November 21, 2010

CUTI SEKOLAH

Assalamualaikum & salam sejahtera….
Esok bermulalah cuti penggal persekolahan dan pasti ramai ibubapa yang sudah merancang untuk melakukan aktiviti bersama. Ada juga ibubapa yang mengumpul cuti tahunan mereka untuk dihabiskan ketika anak-anak mereka bercuti panjang. Bila cuti sekolah menjelma, bukan sahaja pelajar yang teruja, malah cikgu cikgu pun turut sama. Ada yang membawa anak-anak untuk pergi melancong di dalam mahupun di luar Negara. Sementelah pula ketika di hujung tahun ini, ramai ibubapa yang menerima bonus yang boleh dibelanjakan untuk tujuan bercuti. Itu adalah rutin kebanyakan ibubapa di negara ini bila tiba cuti sekolah.
Manfaatkan cuti yang panjang. Cuti sebegini janganlah pula asyik tidur dan makan sahaja. Jadikan lah ia sesuatu yang lebih bermakna. Jadikan cuti ini masa untuk bermuhasabah diri dan juga memperbaiki kelemahan diri sebelum menghadapi musim mendatang.
Di sini saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat bercuti kepada semua warga pendidik terutamanya warga pendidik kelas pendidikan khas SK Bidor 2. Manfaatkan cuti ini dengan aktiviti-aktiviti yang berfaedah..
Wassalam...;)

No comments:

Post a Comment