I made this widget at MyFlashFetish.com.


KENALI KAMI

Gambar-Gambar Kenangan Bersama Cikgu Wan Norziani

Gambar Kenangan Leong Yong Seng (Ah Chen)

Sambutan Harijadi Murid-Murid Pendidikan Khas di SKB2

Gambar Kenangan bersama Cikgu Anizat

Thursday, September 29, 2011

'Terapi Air' di Kolam Renang Mini PPKI SKB 2














Projek pembinaan Kolam Renang Mini ini mula dibina pada 13hb 9 2011 dan siap pada 27hb 9 2011..Kolam ini telah dibina oleh Penyelaras kami iaitu Cikgu Khairil Azizan serta dibantu oleh beberapa guru iaitu Cikgu Helmee, Cikgu Shamsul dan Ustaz Naim. Guru-guru lain serta ppm turut sama membantu bagi menjayakan projek kolam tersebut. Kolam tersebut telah dibina dengan bersungguh-sungguh di samping semangat kerjasama,rajin dan dengan penuh usaha supaya dapat menghasilkan kolam renang yang sempurna.
Objektif : Untuk memberi keseronokan dan menggembirakan murid-murid bermasalah pembelajaran ketika berada di dalam kolam atau air. Terapi renang ini dibina agar dapat memberikan banyak manfaat kepada murid-murid istimewa khususnya.
Pada keseluruhannya, berenang bukanlah rekreasi semata-mata, berenang juga merupakan satu aktiviti luar bilik darjah yang boleh membantu dalam perkembangan kemahiran motor kasar, motor halus, kemahiran sosialisasi dan juga membantu dalam pembinaan yakin diri kanak-kanak amnya dan kanak-kanak khas khususnya.

No comments:

Post a Comment